República Àrab Siriana

Orient TV  República Àrab Siriana - Tv pública
Orient News (in Arabic تلفزيون أورينت) is a Syrian media group owned by Syrian businessman, journalist and opposition figure Ghassan Aboud,[1] based

  • 60
3.0 de 5
14 vots
قناة سوريا  República Àrab Siriana - Tv pública
الهيئة العامة للإذاعة والتلفزيون - سورية

  • 60
3.1 de 5
15 vots